Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Mer Mobilbilder


En dag utanför Karros.. fy faan vilken stor spindel! Ni skulle sett min stil när jag la dit nyckeln bredvid spindeln.. Haha..
Tur att det var mörkt ute.. =)


Jag o Karro åt mat o drack en härligt blå drink på byns inneställe.. haha


Sen stcka vi till Logen i Långås. Där spelade Lasse Stefanz! Tjihoo...
Inte ens sprit i kroppen gör så att jag kan dansa.. =(
 

Tre egobilder bara.. Varsågoda..


En sån snygg spargris! Ge mej!


Jag o min söta Tösen!

Kommentarer
Postat av: Karro

VIll med Ha en sådan Spargris... Faaan va coool

2009-05-16 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox