Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lilla Snäckan

Igår kväll så jobbade jag ju på Lilla Snäckan.
Jag kände mej hemma och så kände jag hur mycket jag saknat det!
Kände mej välkommen och hade en riktigt rolig kväll!
Tack alla som var där o tack för bra arbetskollegor..

Nu sitter jag i bilen med Tobbe o ska åka och kolla på bilen.
Pirrigt, nervöst och osäkert.. :S
allt på en o samma gång..
Nyss var vi på Karlssons, inget o ha.. huuu...

Sen blir det att fara hem o göra sej iordning för kvällen igen. Blir Lilla Snäckan igen.
Igår hade vi ju musikquiz, men idag har vi inget speciellt på schemat. Men det kommer nog en massa folk ändå tror jag.
Det ska bli kul.
Nu ska jag titta på vägen igen så jag inte blir åksjuk.. hehe

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox