Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jobbelijobbjobb

Ja så nu har man gjort ännu en dag på sjukhuset.
Nu ska jag snart hem o vända. Ska göra mej iordning för kvällens arbete. Det blir på restaurang Lilla Snäckan på Södra Näs Camping i Varberg. Musikquiz som sagt. =)
Kommer bli hur roligt som helst. Men jag är lite nervös, för jag har inte jobbat där sen förra sommaren. Undra om jag kommer ihåg hur man gör? haha
Det är ju lite skillnad på psyk och restaurangjobb..
Men men. Jag tror det kommer att gå bra!

O imorgon ska jag antagligen åka och kolla på ny bil. En Audi A4. Spännande!
Jag, en Audi.. Oj oj.. känns stort o klumpigt, men ändå roligt..
hoppas den är fin..
Jaja, sånt som märks imorgon.

Ha en bra dag alla goa söta!!
Pussen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox