Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ett År Sen

Måste bara börja med att säga Förlåt Dagboken!!
Är visst inte så duktig på att uppdatera längre. Förut kunde jag ju göra det 1 eller 2 gånger om dagen. Vadhar hänt?
händer det för mycket eller är det att det hönder för lite nu?
Det är nog både och.. Om det går. =)

Men för ett år sen så bodde jag i mitt lilla gula hus på landet i Sjönevad. Ibland saknar jag det o ibland gör jag verkligen inte det.
Men iallafall, för precis ett år sen var mina hyresvärdar borta en vecka och jag skulle vakta hennes blommor under tiden. Det var inte vilka blommor som helst, utan de var nysådda o ömtåliga.
Så här såg det ut.




Vad har hänt sen sist annars då?
Karro har flyttat. *snyft*
Tagit hål.
Sålt min PRuttoFis.. Min bil alltså.
Gått upp två kilo.
Lärt mej ett nytt dataprogram på jobbet.
Slagits på jobbet.
Haft ont i ryggen.
Fått akupunktur.
Haft en väldigt mysig helg med Tobbe o hans barn.
Tittat på en rostig Seat.
Haft ont i magen.
Skrattat åt Putte The Granne.
Gråtit.
Fått höra världens mest gråtsamma låt.

Ja listan kan nog göras lång. Men det är inget kul för er att veta..

****************************************
Lägger in en bild bara för mammas skull på nya Skrållan, som bor hos mej ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox