Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Solen Skiner

Japp idag vaknade jag 06.30. Tösen låg o myste i sängen och ville inte gå ut, men jag såg att solen lyste så jag gick upp.
Men nu är kl 10.06 o vad har jag gjort egentligen??
Jag vet inte faktiskt. =)

Men jag ska nog ta o gå ut en sväng i solen. Synd att det blåser bara.


Undra om det är någon som vill hitta på något eller jobbar alla på vardagar?
Kanske ska jag hälsa på Malin på hennes nya jobb. Martinshop i Ullared. =)
Vi får se vad som händer..
Hanna skulle vi ta en fika på Gööks kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox