Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Nej

Nej jag mår inte bättre idag. Hostar, snorar o känner mej lite slö. Men har ingen feber.
Men det känns så i kroppen. Lustigt..

Igår blev inga våfflor för min del. Hittade inte mitt underbara oranga 70-tals våffeljärn. Det ligger förmodligen längst in i mitt förråd. Så det får bli våfflor en annan gång.
Det blev chokladpudding istället, med banan o grädde. Men jag kände ändå ingen smak.

Hoppas jag mår bättre i eftermiddag. För om jag är sjuk kanske mamma inte vill komma. O jag förstår henne. Men jag vill att hon ska komma.
Snälla Gud, om du hör mej. Låt mej slippa feber o låt mej må strålande!


Oh vad jag hade velat vara på trädgårdsmässan i Stockholm nu. Det ser så himla mysigt ut!
I höst(okt) vill jag åka till Göteborg och gå på Bokmässan, nån som vill följa med?

Tack alla för era kommentarer igår. Kul att ha nåt att läsa när man ligger hemma o är sjuk. Jag hoppas ni är ännu bättre idag på att kommentera. =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox