Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

MåndagsMys

Idag är det Måndag. Jag är glad. Jag är ledig.
Men nu längtar jag redan till helgen. Då är jag ledig.. =) Jobbar bara tis, ons o tors denna veckan. Men det räcker. Gjorde ju sex dar förra veckan.
O i helgen får jag fin-besök. Syster Yster kommer ner på fredag. Tjihooo!!
Myshelg..
Har inte planerat nåt, men det är skönt det med. Eller jo en sak är väl planerad. Gekås såklart! =)
Går ju inte att komma hit utan att gå en dag på Gekås. hihi
O nu var det längesen jag var där. Sist var jag bara inne o köpte en CD-skiva.. Ska väl inte handla så mycket denna gången heller visserligen, men det är roligt att gå där.
O framför allt ska det bli mysigt att bara vara med Syster..


Detta är taget den 21/3 - 2oo8, alltså nästan ett år sen. O då bodde det nån i systers mage. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox