Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lyssna På

Kan verkligen rekomendera www.bandit.se
En bra web-radio med goa rocklåtar! Minnen väcks... Gillar verkligen deras slogan: "Vi spelar vad vi vill"
Just nu spelas Johnossi - 18 Karat Gold

O idag har migränen gått över, men vart tog då det fina vädret vägen?
Vad gör man en grå söndag?
Ligga i soffan med Tösen o mysa hela dagen? Tycker jag låter som en bra idé förutom att man inte är trött på kvällen när man ligger i soffan hela dagen.
Så jag får nog tvinga mej ut på en promenad eller nåt. Jag behöver ändå gå till affären o handla lite pålägg o juice.
Men det är ju Vasaloppet på tv idag. Härligt med lite fina vinterbilder..

Mat som serveras hemma hos mej idag är: Kycklingklubbor o potatissallad. Mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox