Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lindie, Taco o VirrVarr

Mötte upp Lindie hemma i hennes o Andreas nya lägenhet. Kommer bli skitfint!
Sen gick vi ner på stan o där åt vi varsin tacotallrik. Såklart tjöta vi skit oxå.. hihi
Men det hör ju till när man träffas två flickor.. =)

kl 14.00 kom jag till loppisen som öppnar 14.00, då var det redan smockat med folk o öppet. Stod mitt fynd kvar tro??
Jag gick in med de snabbaste steg jag våga utan att känna mej dum.
Ja där stod det! Tjihoo.. tog tag i en kille som såg ut att jobba där o sa att detta vill jag ha.. Han såg helt överlycklig ut som om han inte trodde att nån ville ha detta underbara bord. Han hjälpte mej till o med att bära ut det o lägga det i bilen. Varför så hjälpsam? Var det nåt fel på bordet?
Körde hem det o insåg att det var bra skitigt o skitäckligt..
Tog fram skurtrasa o hink, grönsåpa, klorin o ytdesinfektion. =)
Det var riktigt j-la äckligt o luktade som om det stått ute i nått stall. Men nu är det fint o rent o står i mitt kök.
Men vet inte om det blev så bra iallafall..
Vad tycker ni??
FÖRE:


EFTER:

Mindre bord o så är det Sigvard Bernadottes VirrVarr. Perstorpsskivan..
Men ärligt..  vad tycker ni, ni som läser??

Så här ser det ut i närbild

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag skulle måla det vitt men det är fint som det är

2009-03-19 @ 09:31:44
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja jag var lite inne på att måla det vitt oxå, men tror att det blir svårt att få det snyggt där den gråa bordskivan börjar.. men jag får se hur jag gör. Köket känns ju mycket större nu, mitt kök är väldigt litet..

2009-03-19 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox