Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jobbedag

Oj idag sov jag visst lite länge. Tösen gick ut redan vid 4.30, men sen vaknade jag inte förrens 9.30. härligt!
Men man blir lite seg i huvudet!
Ikväll blir det jobb, ska bli skönt efter en ledig helg. Men sen är jag ledig tre dar till. =)

Tack Syster för världens bästa helg!
Hoppas på att det blir fler.. Jag har haft det supermysigt!

Igår blev det väldigt ensamt, men så fick jag besök på kvällen. Tack Malin..
O tack Malin för de fin fina presenterna.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox