Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Duktiga Jag!

Japp, idag har min energi vart alldeles för hög för att vara nyttig.
Solen sken in o jag fick panik över allt damm jag såg.
Så äntligen fick jag ork till att storstäda inför mammas ankomst. =)
Nej vars. Jag gillar att ha det fint nu när jag har en så mysig lägenhet. Å det är inte bara för att ha det fint när mamma kommer.. hihi
Tog fram dammtrasa, dammsugare, skurhink o ett glatt städhumör. O jag till o med möblerade om lite. Herregud vad kul. Jag tror att Gud hörde min bön imorse.. Hehe
Tack Gud!
Så här fint har jag hemma hos mej nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att gud lyssnade på dig i morse! jag bad en liten bön oxå i morse och än så länge så har det mesta gått bra idag! mvh elof

2009-03-26 @ 17:35:31
Postat av: Camilla "milla" Nilsson

Såååå fint du har det gumman min. Önskar att vi hade haft mer kontakt än vad vi har haft sedan vi slutade på önnestad. Du e så gooo o glad o så så det e så kul att man får prata med dej ibland:) men men jag skall sluta nu men vi hörs! KRAMAR Milla

2009-03-26 @ 22:50:25
URL: http://millanilsson.blogspot.com
Postat av: Amelie

Elof: Gud kan visst ibland.. =)



Milla: tack så mycket.visst har jag det mysigt? =)

Ja jag önskar oxå det, men vi får ta ifatt det nu. vi har ju all tid i världen! eller hur? =)

Du är oxå go o glad, kul att prata med dej ibland. Natti natti gumman.. Kram

2009-03-26 @ 23:47:36
Postat av: Amali

Vad fint det blev gumman!

2009-03-27 @ 11:06:09
URL: http://amali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox