Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Brun Utan Sol

Hahaha
Idag är jag sååå snygg..
Köpte en Brun Utan Sol på Gekås. Säkert inget fel på själva krämen men jag mitt dumma nöt skulle bara testa på benen o se hur det blev. Men sen glömde jag ju självklart tvätta händerna. Så de är riktigt snygga idag!
Lite lätt  "smutsiga" eller så.
O jag har ju bitit på och runt mina naglar så där fastnade visst det bruna lite extra.. Men det bjuder jag på.


Ja ni, igår så hände nåt konstigt med mitt ljud på tv:n. Men jag ska inte bli arg på tv:n för den har flyttat med mej väldigt länge o långt oxå för den delen..

Nu ligger jag i soffan o äter Polly. Mums!
.

Kommentarer
Postat av: my

jag har påsklov nästa vecka, ja :)

har praktik sista 3:e veckan på växthuset mobilia :)

jag vet inte vad jag ska hitta på lovet faktiskt :/

varma, massa kramar!

2009-03-30 @ 20:10:39
Postat av: Alexandra

de misstaget har jag oxå gjort ler

du hade rätt med antalet valpar !!!

du ska inte ha en liten kamrat?

2009-03-31 @ 11:10:28
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox