Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Börjar Bli Bråttom

Japp snart ska jag iväg o jobba på psykakuten. Jobbar några extra-timmar ikväll. Behövs i plånboken. Det gick ju åt en del på Gekås förra helgen. =) O så gick det ju åt lite på olika loppisar oxå. Men är man duktig o sparar pengar så får man slösa lite ibland. Visst?

Igår var det lördag o jag var hos Niklas. Vi skulle bestämma vad vi skulle äta. Det blev många förslag. Kebabtallrik, kebabsallad, pizza, kinamat, grillade revben o potatissallad o smörgåstårta. Det slutade med smörgåstårta från Ica. Gott gott..
Till eftersnacks blev det godis, ölkorv och tacochips med sweetchili-creme fraiche... Mums!
Vi såg på Robinson men vet inte om vi gillade det faktiskt...

Men nu måste jag göra lite mat att ta med till jobbet.

Snart är det sommartid! Bara en vecka kvar hörrni... skönt!

Kommentarer
Postat av: malin

Jasså mys med Niklas... Så gulligt... Har du fått bukt med lopperna? kramissar

2009-03-22 @ 20:11:18
Postat av: Linda

Ja du jag såg nog allt bilen på söndag morgon när jag skulle köra till jobbet ;)

2009-03-23 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox