Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Snart Så..

Jaha.. då har man avklarat Gekås oxå.. Det var längesen nu. O trevligt sällskap hade jag med. TACK!
Hittade nästan allt jag skulle. Ni vet allt det dära tråkiga som tvättmedel, sköljmedel, schampo, balsam, tandkräm, tandborstar, deo, kattsand m.m... ja sånt som är nödvändigt!
Blev inte så mycket mer faktiskt..

Sen när jag o Jenny kom hem från Gekås så blev vi bjudna på mat hos mina grannar. Flygande Jakob.. Gott som inni attans ska ni veta... Mums!
Sen såg vi på nåt sjukt program om FETA människor som sålde sin kropp typ.. Huu.. Äcklad jag blev! *hulk*

Igår kväll fick jag mina efterlängtade Polly, o han hade till o med tagit hem Oboy.. Tack!
Långa skedar o stora glas fanns oxå! hehe.. Mums!

Så vad händer ikväll då?
Ingen som vet, ingen som vet... Vi får se...

Snart närmar sej helgen o min Pärla kommer hem till mej.. *längtar*

.


Kommentarer
Postat av: Plopp

Man sweet du måste ju erkänna att du faktiskt tände på de feta HETA brudarna ;)

2009-06-11 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox