Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Kloka Vackra Ord

Känner mej så jäkla splittrad i allt jag tänker o gör..
gillar jag att vara ensam? gillar jag tystanden? saknar jag någon eller saknar jag bara för saknandets skull?
varför har jag en klump i magen av tomhet?


"Du låter ditt sinne styra, människan är splittrad, ja-nej, kanske-kanske inte mm. mm.

Lugna dig en kort stund, känn efter var du har ditt hjärta, prova och inte ta beslut med sinnet utan med hjärtat, oftast det som kommer till dig först, men du tvekar och börjar med din analys.

Du är den finaste människan i världen, du är det bästa som finns, det du brottas med är din prägling, ditt förflutna, ditt sätt att bearbeta det du har upplevt, det är alltid det lättaste att tycka synd om sig själva och att lägga skulden utanför sig själva.

Alla är vi lika, min vän, vi är ett, det samma, alla har vi samma smärta, bara olika anledningar, din smärta skilljer sig inte från min. Det du känner i dig känner jag också, men av en annan anledning. Du kan aldrig-aldrig förändra världen utanför dig själva, du är och har hela världen i dig själva, det är där förändringen börjar."

Tack för dessa bra ord..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox