Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

I Väntans Tider

Japp nu börjar det nog verkligen dra ihop sej för en kull kattungar.
Skrållan bara växer o växer. Hon gör inte många knop nu kan jag säg. Hon ligger mest stilla på olika ställen, sköna som mindre sköna. Enligt mej.
Bara hon får vara nära mej som ett litet plåster så är hon nöjd.
Just nu ligger hon precis inpå mej i soffan.. Magen är som en fotboll..
Så snart hoppas jag att det kommer ut små hårbollar. Ska bli spännande faktiskt!




I några dagar har jag åkt buss till o från jobbet. Har gott över förväntan bra.
Har ju haft fint sällskap till busshållsplatsen varje gång o det underlättar ju. =)


O nu har jag tagit helg oxå. Hur skönt som helst. O imorse hade jag tänkt sova läääänge, men nee då vakna ögonen redan halv sju. O inte ett dugg trött, så det var bara att vakna, läste lite bok o myste med Skrållan som hade intagit Tösens plats i sängen. Tösen hade lämnat den för att äventyra lite ute tidigare på morgonen.
 O nu sitter jag här o väntar på att tvätten ska bli färdig.

Vädret är kasst idag. Vad ska man då hitta på?
Blev ingen bil som jag hade hoppats på heller. :(
Så nu fortsätter jakten på bil!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mysigt med kattungar!! när dom kommer!!

2009-06-08 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox