Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Nervös

Hmm.. hur ska det bli? Kommer det bli förlängt mitt vikariat?
Vad faan! Chefen kan ju inte säga upp sig nu.. Inte när det är han som fixat in mig ju..
Hur ska det då bli när ny chef kommer, kommer han/hon bara att se efter reglerna eller kommer han/hon oxå att se vem som passar bäst för jobbet??
Min nuvarande chef är visserligen kvar till mars/april ungefär. På honom lät det ju som han skulle förlänga mitt vik till efter sommaren iallafall.

O nu har jag fått svar på vad det är för skillnad på varför jag bara får vik o inte fast anställning. För om chefen ska fastanställa nån så måste en annons gå ut, o måste en annons gå ut så måste den vara på 100% och det finns ingen möjlighet till. O om en annons går ut så kanske det finns nån annan med mer erfarnhet o då är det svårt att gå förbi den personen o förklara varför jag får tjänsten. Thats the fact! =(
men nu förstår jag iallafall..

Vi får se vad som händer efter sommaren, Varberg, Göteborg, Falkenberg, Linköping... Vem vet?

Bara för att jag glömde mobilen hemma idag så har det självklart ringt typ 5 gånger.. haha
Men men, de får ringa tillbaka.. =)
Eller så får jag sätta mej o ringa sen.


*nysning*

Oj nej.. inte var det väl Tösen som nös?? JO!
Hoppas det bara var igår kväll.. Får se när hon kommer in sen igen. Inte bli sjuk nu Tösen!




Bara en jobbardag kvar denna vecka.. Sen är jag ledig i tre dar.. Ska bli skönt. Får se vad jag hittar på.

Vinkelivink så länge..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox