Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Viktig Dag

Idag måste jag försöka få reda på om jag får förlängt på jobbet eller inte. Har även mejlat Ästad Gård som jag jobbat på innan. Visserligen som servitrirs o aktivtetsledare. Men det var hur roligt som helst! Jag saknar det ibland. Det där med att träffa glada folk som bara är där för att ha roligt..
Har bara tre veckor kvar på jobbet o sen blir det svårt för min ekonomi. =(

Idag vakna jag med en konstig känsla av att jag drömt något, men jag kommer inte ihåg vad. Lustigt!

Åh igår var ju så fint väder på förmiddagen, men sen blev det blask o sen frös det igen, men nu är det grått o trist o som vanligt i Halland igen. I mitt nästa liv ska jag bo där det finns snö på vinterhalvåret. Dalarna är ju min dröm.



Vad händer i helgen?
Är det nån som har nåt bra tips på vad man kan göra när man är ledig fre-sön?
Det helgen ska innehålla är: frisk luft, god mat o trevligt sällskap.
Vad gör man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox