Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Loppisrunda Igår

Gjorde lite fina fynd igår på loppisrundan i Varberg.
Jag o Linda drog in väldigt spontant till några loppisar. Det var mycket trevligt och mysigt..
Linda hitta en liten fondue-gryta eller vad man nu kallar det. =)

Jag hittade ett hur vackert silverfat som helst.
O så hittade jag tre vackra ljusglas. Det ser ut som om de är blöta, men de är bubbliga i glaset. Helt underbara!
O så det sista, självklart en gammal burk till min burksamling! Kaffeburken..






Efter loppisrundan så åt vi på Korv Mé Mos. Varsin smaskig hamburgare. O så hade vi ett bra samtal!
Tack Linders för att vi kom fram till att vi båda är svåra att umgås med! hehe..
Tur att vi iallafall kan umgås...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina saker, visst är det kul när man hittar fynd =)

2009-02-02 @ 10:38:57
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox