Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jaha

Idag är en sån där migrändag. Ingen medicin har hjälpt! Jag blir tokig dessa få gånger det blir såhär.


En tjejkompis messa o fråga om jag ville med ut på Grand ikväll, men hur kul är det om man har migrän. Inte alls. =(

Men så skoj det hade varit.


Nyss så pallra jag mej iväg till affären. Ville ju köpa Hallands Nyheter idag ju. Fotot var faktiskt ganska så bra måste jag säga. O om ni undrar varför jag har en snygg tjejja bredvid mej så är det för att det är min kompis "Lindie" som jag var o luncha med igår. =)
Ta hand om dej på din sol/musik-resa!

 

Fint svar va? Men jag menar det faktiskt..


 


Ikväll får det väl bli Melodifestivalen istället för Grand. Känns ju så där.. Men men..Jag får väl nöja mej. Om ingen god fe kommer o trollar bort migränen så lär jag få leva med den ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Då är det du och jag i varsin soffa ikväll...

2009-02-28 @ 18:22:23
Postat av: Pauline

Vad fina ni är!

2009-02-28 @ 22:03:00
Postat av: Amelie

Ja visst är vi fina! o lite stolt att jag får vara med i tidningen.. igen! =)

2009-03-01 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox