Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Blev Inte Så

Blev inte riktigt som jag tänkt mej på jobbet idag.
Hade sett fram emot att få jobba med mina ordinarie jobbarkompisar idag. Var längesen.
Men eftersom jag är ÖG på jobbet så fick jag gå o jobba på en annan avdelning istället. Med ÖG menas att jag har en tjänst som gör att jag kan få gå o jobba på andra avdelningar om den avdelningen saknar personal.
Men men, då får man ju visa sina framfötter lite här o där...
O så var Chefen sjuk på min avdelning så jag vet fortfarande inget om vidare jobb. =( Faan vad jobbigt..
O mina jobbarkompisar blev lite oroliga för min skull.. tur det! hihi
De är så gulliga..

Jag ska snart gå o lägga mej för imorgon börjar jag kl 7.00, o det är segt när man jobbar kväll dan innan. Men sen är jag ledig fredag, lördag o söndag.. gott gott gott...
Någon som vill hitta på något med mej?

Nu ska jag gosa med Tösen.. Min lilla gosefia!

..Love U..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox