Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ikea Igår

Japp igår var jag på Ikea i Göteborg. Fick med mej Marie.. Det var mysigt o lugnt. Inte alls nån julstress.
Vi handlade inte direkt mycket. Men det var skönt att bara komma iväg lite. Åt köttbullar, potatis o sås på Ikea oxå.. Gott...
Men fy vilket väder det var på väg upp till Gbg.. Snökaos kan man säga.
Söderut på motorvägen hade det hänt nån olycka o det var lång kö. Jag skojar inte om jag säger att det var kö på 4km i båda filer.. Oj oj...
Som tur var hade det släppt när vi åkte hem. Men vädret var inte det bästa. Det snöa massor..
Lite läskigt men samtidigt mysigt.. Vinterkänsla..
Men innan vi åkte hem stannade vi på Skopunkten, där hittade jag ju självklart 3 par skor.. Typiskt mej..
Men alla var på REA o sen 3 för 2. så det blev billigt.. 350kr för 3 par skor..
Så nu har jag rensat bland mina gamla skor.

Idag tvättar jag lite o dammsuger.. Suck, det gjorde jag ju häromdagen. Men har två katter som måste välta ner mina blomkrukor alltid..
Jaja, så är det väl att ha katt.. :)

Sen ska jag iväg o sola. Det får mej att känna mej lite piggare o fräschare.. Utombords iallafall. Lite fin förg på kinderna.. Det behövs ibland.. Får väl tänka på mamma som är i Thailand nu över jul..

Nu ska jag diska!
Bjuder på en egobild...

Vadå fejkleende?!
Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox