Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Clas-Jörgen Tvättas

Äntligen blev det då dags för den stora dagen då Clas-Jörgen o jag bestämde oss för att tvätta honom..
Ja det är inte så farligt som det låter..
Så här såg det ut i fredags.

Han blev så fin o ren..
O medans maskinen höll koll på Clas-Jörgen så stod jag o Marie o fikade utanför. Ja varför inte förena nytta med nöje, Jag åt en lussebulle o drack Must. Marie åt nån annan bulle med kaffe.. Det var mysigt.
Marie fick nämligen följa med mej för att visa hur man gör.. Haha..
Men det gick bra. =)
Så nu är han så fin, så fin...

Helgen har bestått i att se massa filmer.. Är nu ett stort fan av alla Falk-filmer.. Ge mej flera!!!
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox