Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Underbara Dag

Solen sken i morse o jag visste inte vad jag skulle göra.
Karro fråga om jag ville hänga på till Varberg. Så jag Jerry, Putte o Karro drog till stan, gick lite på stan o så åt vi kinamat. Tro det eller ej. men jag åt faktiskt o tyckte om det!
Det var inte sista gången! I promise!
Sen åkte vi till Stenåsa o handlade lite blommor att ha ute. Lite påskliljor såklart.. Hoppas nu inte det blir för kallt om nätterna..
När vi kom hem igen så satte vi oss ute med kaffe, te o polly.. =)
När KArro hämtat Iza på dagis så gick hon förbi Gööks.. bullar o tårta.. Mums o Tack!
Sen så planterade vi våra blommor o gjorde fint i den gemensamma blomlådan. Det blev en offeciell blomgravplats. Våra torkade fina ljung fick bli planterade i den lådan. Haha
Men det såg finare ut än innan iallafall..
Suttit ute hela dagen i solen alltså.. Helt underbart! Tack för en helt underbar dag o många härliga skratt..

O nu ikväll har jag o Johannes vart på Musikquiz på Grand i Falkenberg. Jag måste erkänna att vi kom SIST! hahahaha..
man kunde ha 30 poäng, vi fick 11poäng.. Men kul hade vi ju iallafall..

O nu ska jag nana kudde..
.

Kommentarer
Postat av: my

det hade varit perfekt att komma ner, men jag jobbar ons tors och så tjejmiddag på torsdagkvällen:/

plus att jag lovat annika att ta hand om hunden vilja :)

2009-04-04 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox