Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Solen Fortsätter

Ja solen ska fortsätta lysa med sin närvaro!
Me Like alot!

Just nu fotograferas det inte så flitigt. Jobbar, leker med Karro o hjälper henne att packa inför hennes flytt nästa helg. =(
Hon sa att hon har svårt att kasta saker, men ICKE.. Hon kastar massor o är en duktig tös.. =)

Jag ringde o frågade min hyresvärd lite snällt om jag skulle kunna få nya tapeter till min lägenhet. O det fick jag, tjihoo!!
Jag ska få byta i vardagsrummet o sovrummet.. Härligt. Nu slipper jag alla fula hål som de andra som bott här har gjort.
Nu ska jag få rent o fräscht.. Love!
Får tapeterna på fredag förmiddag o kanske redan i helgen så kan jag få hjälp med att få upp dom, men då kommer dilemmat igen. 
Få ordning o tapetserat i lägenheten eller åka till Mantorp??
Hatar att välja o hatar att vara så splittrad...


O så ska jag försöka reda ut samboproblemet för T.B som jag tror är gift med min kära Syster. ;)
Det är så här att Karros pojkvän är fullt ärlig mot hans sambo Christian så det är lugnt för Christian att Patrik även har en flickvän.. Hehe..
Ne men om jag säger inneboende, är det bättre då? =)
Idag var vi fyra nere på Cafe Ströget o åt tacotallrik.. Mums Filibaba!!
Sen gick vi lite på stan o dumma oss. Som jag o Karro alltid gör.. Hehe.. 
Nu ska jag nana ögona, för jag har jobbat i eftermiddag/kväll. Ska upp o jobba tidigt imorgon..
Natti Natti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox