Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ingen Inspiration

Nej de senaste dagarna har jag inte haft nån inspiration för att blogga.. synd för jag låg mellan 90-100 besökare varje dag, men det har ju sjunkt drastiskt nu när jag inte bloggat..
Men har inte haft nåt att skriva om, ingen inspiration, dåligt humör, ingen ork o bara helt tomt..
Men jag ska försöka dra igång igen..
Men just nu så känns det som att det skulle bli en gnäll-blogg om jag skrev..
...
Fortfarande arbetslös, ingen hint om nåt jobb, många jobb sökta..
Men jag vill inte ge upp.. Men orken finns inte!! Inte nånstans!
O inte bättre blir det av att man inte har pengar för att göra nåt för sej själv, besiktiga bilen, tanka den, hälsa på vänner/familj som ger en energi.. Nej bilen bara står på sin parkering o ekar tomt..
Likaså kylen..
Men man hittar alltid nåt att äta.. Igår blev det varma mackor med tonfisk o ananas.. Låter jätteäckligt men det är riktigt gott! =)
...
O på onsdag ska jag ner till Varberg för att sätta mej i Tingsrätten o vittna.. Vet inte hur jag ska orka, men det får gå.. Det är 1 år sen allt hände o nu äntligen ska man få sätta dit dom.. Men samtidigt känns det jäkligt jobbigt! Jag är nervös.. Magen gör uppror mot mej o huvudet oxå.. Men det är bara en dag..
Jag ska kämpa på! Jag lovar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får tänka på när allt är över, då kommer det vara hur skönt som hälst! Kram

2010-11-15 @ 17:16:17
Postat av: Anonym

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-11-15 @ 18:47:20
URL: http://alinah.se
Postat av: söstra di

Är det på onsdag? Det kommer gå bra, du är stark så du fixar det.

Kram

2010-11-15 @ 20:24:56
Postat av: Magdalena

För det första så fixar du att vittna, det kommer kännas skitjobbigt innan,men när du är färdig så är du stark och vet att du har gjort rätt.



För det andra, SUPERFIN blogg och header, du är grym.



För det tredje; tack för hjälpen. Ska försöka klara av det också..haha..



Kram.

2010-11-16 @ 12:05:28
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox