Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Mysiga grannar

Det är såå härligt att ha börjat umgås med lite folk igen.
Jag vet att jag är usel på att hitta vänner! Men hur gör man?
Men mina grannar är supermysiga, har så himla kul ihop med dom. Karro, du gör så jag får mej minst ett gott skratt om dagen iallafall! Tack...
Igår kväll bestämde vi att vi skulle grilla, solen sken ju.
Men det var lite kallt, men är solen framme så är den. =)

Innan på dagen hade vi ju vart o ätit chinamat o sen var vi på rusta.
Här kommer resultatet på vaxduken Karro köpte till sina utemöbler.

Kommentarer
Postat av: m

2009-04-07 @ 18:35:31
Postat av: Malin

Så mysigt vill oxå grilla korv..Det var en jätte söt duk fanns den iflera färger??? Snart blir det inflyttnings middag, bara 1 vecka kvar..kramissar

2009-04-07 @ 18:37:01
Postat av: David

Sjysst smile Amelie=)

2009-04-11 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox