Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Strålande Solsken

Vaknade av att nån kapar ner en hel jäkla häck!
Dom började runt 9-snåret o jag ville inte alls vakna så dags en lördag..
Men när jag drog upp rullgardinen för att se om dom hade mycket kvar så såg jag hur vackert vädret är.
Strålande solsken och helt blå himmel!
...
Idag vill jag bara hitta en fin skogsglänta, massa fina höstlöv och en fin höstmodell så jag kan ta lite fina höstkort..
Undra om jag sak tvinga Malin? =) hehe
...
Men nu blir det att gå ut en sväng för att andas in lite fin höstluft..
...
Idag behöver nämligen hjärnan andas lite o rensa ut vissa saker..
Satt i telefon i minst 2 timmar igår kväll och bara prata, prata, prata.. Riktigt längesen jag kände att nån förstod mej o kände mej på det viset. Men kanske inte så konstigt när vi känt varandra så länge.. =) Tack för världens bästa samtal!!
...
Ha en fin höstdag!
Kan man annat än att älska din utsikt?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox