Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Storstädning Suger

....
...
Har städat idag.. Eller ja iallafall diskat, dammsugit o torkat golv.. =)
Nu luktar det gott o ser lite bättre ut.. Fast det står fortfarande en TV i hallen.. orkar inte flytta den själv..
SVAGA jag!! ja jag erkänner.. haha
....
...
Har skrivit en lååång TO DO-lista tills imorgon. Mamma kommer o jag ska guida runt henne några timmar på stan.. =) Det kommer bli intressant. För här finns många fina affärer minsann..
Sen blir det lunch på världens godaste ställe.. Viskan.. Mmm..
....
...
På listan står: Hjärterum, Ränder & Tränder, Faith, Lycka, JoelJolina, Veras Garderob, Kurragömma.. Ja det finns lite fler andra mysiga affärer oxå..
....
...
Hahaha!! Fick ett sms nu från en kompis som precis skaffat Iphone.. Det står:
"Första sms;et från nya optiken:)"
Tror det ska stå: Första sms:et från nya mobilen...
Verkligen gulligt.. För sen kom ett till sms: "Har för stor tumme för att trycka på den här jävla skärmen"
=)
....
...
Nej nu ska jag se på "Lyxfällan"
ha en bra kväll!!
....
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox