Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Sköna Söndag o Sovmorgon

Ja igår hände det verkligen inget här hemma hos mej..
Drack ju vin i förrgår o tydligen så kan jag inte ens dricka vitt vin längre..
För jag låg helt däckat i migrän igår.. Förflyttade mej från sängen till soffan..
Åt nästan inget på hela dan, vet att jag borde gjort det!
Men i takt med att huvudet dunka så spydde jag om jag rörde mej..
Så mat kändes inte så viktigt. Tänk om nån kunde kommit hem o gjort lite god mat åt mej..
men men..
...
Sitter nu o ser på reprisen av Idol, är faktiskt lite seg idag med..
Även att jag näst intill sov hela dagen o kvällen igår, så sov jag som en gris inatt o vaknade klockan 10 imorse..
Längesen jag låg i soffan nerbäddad under täcket en lördagkväll.. men det var lite mysigt.
...
Måste ta mej ut i friska luften idag. Solen skiner, klarblå himmel!
O alla som säger att det ALLTID regnar i Borås.. Pyttsan heller!
Här har inte vart många regniga dagar sen jag flyttade hit i augusti.
...
Tänkte bjuda på lite sovrumsbilder idag.. Ja äntligen!!
...
...
...
...
...
...
...
Har tyvärr inga förebilder, så ni får försöka föreställa er spygröna väggar som var inne på 90-talet.
jag kommer ihåg att jag o Martin hade det i vår andra lägenhet i Mantorp.
Hemskt fult!
Tacka vet jag vitt..
...
...
O så lägger jag ut en bild på mitt kök oxå eftersom jag skrev om det häromdagen..
Ser lite tomt ut nu med det pyttelilla bordet..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad fint du har det syster!

2010-10-17 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox