Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Mycket Händer Nu

URSÄKTA ALLA MINA SVORDOMAR NU!
Men måste bara skriva detta..
En del personer är så jäkla fega rent ut sagt!
Visst, du är inte så gammal o kanske inte vet hur du ska uppföra dej, men skärpning för faan! Man beter sej inte så mot människor.. för människor har hjärta o känslor!
Det gör ont i mej att se hur du beter dej..
Men nåndag kommer det slå tillbaka på dej själv. Fortare än du inser själv.. Tyvärr!
Men nu är det så att jag tycker att alla är värda en andra chans, så nästa gång jag ser dej ska jag försöka se dej med nya ögon.
Men gör du likadant en gång till, då är du inte värd ett skit!
...
..
Tur att en vän till mej har gjort världens underbaraste goda gärning idag! Nog sagt! <3 TACK!
...
..
Ja idag har jag blivit stolt ägare till ett ICA-kort, så nu kan jag börja samla poäng o hoppas på att få 25kr i bonus om året! För det är ju ungefär så mycket man får.. :(
Men eftersom det nästan bara finns ICA i denna stad så kan man ju samla ihop lite poäng när man ändå bara handlar på ICA..
...
...
Hoppas på lika fint väder imorgon, för då ska jag nämligen ut på en promenad genom stan o träffa läkaren, så vill att det är fint väder när jag spatserar genom staden Borås..
Påminnelse till mej själv: Ta ut 100kr, eftersom dom vill att man betalar besöket i kontanter..
...
...
Jag vill höra en stor duns på min hallmatta imorgon runt 12.15, för då kommer posten o då vill jag ha massa svar från alla jobb jag sökt!
...
..
Fotbollsmatchen suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox