Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Målardag Och Tassavtryck

Ja idag har jag gjort färdigt sovrummet.. eller ja, en vägg är fortfarande inte gjord..
Men kan inte göra den själv, för måste såga gipsskivor i vinkel. O jag har ingen såg o jag kan INTE mäta ut rätt vinkel.. Haha..
Men resten av rummet är nu vitt o fint..
Även en Ikeapall har fått vit färg och en byrå har även den blivit vit..
O precis när jag målat sista lagret vitt på byrån så kommer Tösen och hoppar upp där o gör fina märken..
lite gulligt, så får se om jag målar över dom.. =)
...
Kommer lägga upp lite bilder senare ikväll..
för nu ska allt ställas iordning och jag ska hoppa in i duschen o få bort all vit färg som råkat hamna på min kropp och i håret.. Jag ser gråhårig ut.. =)
Ja hur lyckas man??
...
Annars har jag inte gjort nåt idag..
Pratat en del i telen, lyssnat på musik, druckit kaffe, ätit mat o bara pysslat o målat.
...
Imorgon är det fredag, och då ska man ha fredagsmys enligt reklamen.. men vi får väl se hur det blir med det.
Nu vill jag bara göra iordning allt som måste göras iordning här. Saknar ett bord i köket.. Där är helt tomt nu.. :(
...
Hemlängtan idag... Punkt slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox