Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Höstslut - Vinterstart

Ja idag har det regnat riktigt mycket!
Och helt plötsligt så bara vräker det ner hagel. Det lät som att nån kastade grus mot fönstret..
O nu kommer dom mörka kvällarna.
Men ju mer dom är här, ju mer kan man mysa med levande ljus, täcke o kudde i soffan, varm choklad, mysiga regniga promenader..
För mej är mörkret välkommet. Vet att inte så många mer håller med!
Men ibland kan jag tycka det är lite mysigt.
Sommaren med dess ljushet kan ibland stressa mej, för är det ljust vill jag ju inte sitta inne o titta på film, jag kan inte sova, jag vill bara vara vaken hela tiden och inte missa en sekund av ljuset!
Så det här med årstider tycker jag är en bra uppfinning..
O dessutom så uppskattas sommaren mer när man haft en mörk höst o en lång kall vinter..
...
...
Nån som håller med i mina funderingar kring häst o årstider?

Kommentarer
Postat av: jeanette

Klart ja håller me.

Som ja brukar säga "finns det inget nej, så finns det inget ja..."(asså ingen motsvarighet)fy, va träligt d skulle varit om d va sol o svettigt hela tiden o halt o kallt me alla tusen vinterkläder :)



Kram J

2010-10-19 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox