Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Härliga Huvudvärk!

Ja idag vaknade jag upp med huvudvärk, nej inte migrän denna gången.. Utan helt vanlig huvudvärk..
Men det beror nog på att jag sovit dåligt, haft mardrömmar, regn o rusk o en katt som jamat, bitit mej i håret, slickat mej på näsan och bitit i min navelpiercing..
AAAAAAAH!!!!
...
...
Igår var en mycket förvirrad dag.. På många sätt o vis.. Mycket roligt som hände mej.. Från tomma intet dök det upp..
O så detta med Tv4.. Hahaha.. Idag kan jag iallafall skratta åt det.. =)
...
Men idag är en ny dag, o den är helt blank än så länge.. Förutom denna härliga huvudvärk då. Får väl se om jag tar mej ut en stund i regnet, bara för att få lite frisk luft..
...
...
Hoppas på att bli överraskad idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox