Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Fredagsmys Med Vin

Sitter nu hemma hos vännen o dricker lite vin o tjötar..
Massa roliga ämnen, sånna som upprör och sånna som är roliga..
Inte ofta man får diskutera så mycket och så högljutt.. =)
Så jäkla roligt!!
Hahaha.. jag som är bestämd i mina åsikter.. men jag får nog vika mej lite ikväll..
Ämnen som diskuterats är: Psykvård, självförsvar, karate, mobilabbonemang, homosexualitet... Hur roligt som helst!
...
Sen blir det kanske utgång ikväll, vi får se..
Hade vart kul att få dansa av sej lite..
Är lite seg sen igår, för då satt jag ju hos grannen o drack lite öl.. Somnade rätt sent o vaknade rätt tidigt ändå. O då mådde jag lite sämre än en vanlig dag.. =) hahaha.. Konstigt!
...
Nej nu ska jag vara trevlig igen.. =)
Bye Bye!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox