Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Dagen Onsdag

Började med att vakna kl 7 av att några höll på med nåt oväsen utanför dörren, ingen aning om vad! Men det lät väääldigt mycket och länge..
Trodde att det kanske städade trapphuset, men nej det gjorde dom inte, för det såg jag sen..
...
...
Var hos sjuksköterskan förut och dom måste ha riktigt bra timpenning. För jag var inne i högst 5 min och betalade 100kr. Inte ens mitt frikort gällde! Sjukvård som sjukvård eller?!
Eller räknas inte våra underliv till resten av kroppen, likadant som att våra tänder inte heller ingår i högkostadsskyddet!!
Vad jag vet så sitter mitt underliv fast på min kropp, likaså mina tänder. Så varför ingår inte det i högkostnadsskyddet?!
Kan någon vänlig själ berätta det för mej? Är det nåt jag missat??!!
...
...
Nu sitter jag här och surfar runt lite, letar jobb, läser mejl och dricker kaffe.
Snart är det lunchdags!
Sen ska jag försöka ta mej ut lite granna i den härliga hösten! Måste ta tillvara på tillfällena som solen visar sej..
...
..
Berättade ju att jag var i en lekpark igår..
Bjuder på några bilder.
Jag har 5 min gångväg dit, så om ni kommer hit m,ed era barn så vet ni att jag har nära till lek o skoj! =)
...
...
...
Och så här ser jag ut idag..
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox