Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Busväder

Ja igår var en konstig kväll.. Snön bara vräkte ner, det blåste storm, löven yrde, det regnade, snöade, blixtra o åska..
Hmm.. men det kom bara en åskknall.. Men det var häftigt!
O idag när man vaknar så lyser solen, snön ligger kvar och det är kallt o friskt.
Underbart!
Får se om det blir en sväng till Vbg senare sen. Jag får hitta på nåt annat så länge.
Hade ju hoppats på att bli väckt av att telefonen ringde och att det var nåt jobb i andra änden. men istället så väcker katten mej vid 04.58 o vill då ha mat.. Det fick hon, men åt inte o följde med mej tillbaka till sängen. där börjar hon bita i telefonladdaren, i fjädrarna på min drömfångare, mitt hår och mitt rosa bandet gummiarmband..
Hon har börjat med det sista veckorna. Hålla på att jävlas, för jag vet att hon bara gör det för att retas.
Men jag blir ju bara sååå sur..
Så jag stängde ute henne från sovrummet och stoppade i headsetet i öronen o lyssnade på musik o somna om till kl 8.. så det var väl okey..
Så nu har man vart uppe en stund. Hunnit duscha, diska, Göra mej i ordning, äta frukost, mejla lite, vart nere i förrådet o hämtat vinterjackan..
Men Karro, den är fortfarande gulprickig!!
men men, den får duga ett år till... =)
Nu blir det nog en liten kort promenad bara för att få gå i snön lite.. hihi..
Ha det bra så länge alla fina läsare!
...
Love You!
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox