Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Vaknat På Fel Sida

För det första gick jag o la mej alldeles för sent..
Kunde bara inte slappna av igår kväll.
Men somnade runt kl 03, o sen vaknade jag imorse av jordens huvudvärk.. Bara till att somna om.. Vaknade kl 13.. Men nu känner jag mej helt överkörd.. Har gjort det nu några dar.. Undra om jag ska åka på förkyning eller nåt..
Eller är det höstmörkret som gör detta med mej??
Jag mår iallafall inte direkt bra..
Nu ska jag ut o gå.. Med kameran som sällskap!
Fast det lär ju inte bli många roliga bilder idag i detta väder.. Grått grått grått...
Men jag måste ta mej ut...
NU!
...
..
Ge mej lite utav detta.. Tidning, Jordgubbar, Sol, Strandfilt o Skön ledig tid..
Inte arbetslöshetsledigtid.. Det är inte samma sak, för nu är jag sååå rastlös o frustrerad..

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vad tycker du om Simpsons nya intro? :)

Hiss eller diss? Kolla min blogg. :)

2010-11-02 @ 20:36:07
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox