Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Utan Innehåll

Har vart ute på bravader hela förmiddagen.. skönt att ha nåt att göra ibland!
O när jag kom hem låg det ett kuvert från mamma där.. Tog upp det o tyckte det var så himla lätt.. Öppnade det o det var helt tomt, var tvungen att ringa mamma o kolla om det var nåt viktigt hon skickat, men som tur var så var det inte det..
Men vad snopen jag blev! Mamma hade postat en tidning som jag gärna hade läst, men men..
..
Ska nu ta en smörgås med äpplemos o ost.. Mums!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hahaha..tur att det är fler som är tankspridda. Synd att du inte fick tidningen bara.

Ha en mysig fredagkväll, kram Magdalena.

2010-11-12 @ 15:00:29
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox