Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tvättstugan Är Min

Japp idag är det jag som ska ha tvättstugan.
O tiden började nu kl 14.00.. SÅ det är nog bäst att jag samlar ihop min tvätt o går ner..
Sen blir det lite mat, en dusch o så måste jag prata lite med grannen..
Måste få hjälp att sätta på mina vinterdäck, för jag ska besiktiga bilen på lördag..
O jag tror inte den kommer gå igenom, den har stått i 1 månad nu, o näst intill tom på bensin..
Inte alls bra det dära!!
Men men.. Den som lever får se.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox