Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tingsrätten Idag

Ja nu ska jag dricka lite kaffe, leta fram kläder jag ska ha på mej, göra ordning håret o sminka mej lite..
För sen bär det av mot Varberg o tingsrätten..
Är väl inte superglad för att åka ner till Varberg.. Vet inte varför, men känns som jag får dåliga vibbar där..
Men skit samma..
...
Kolla min statistik på bloggen från igår o kan säga att det var besöksrekord.. HELA 103 unika besökare o 212 sidvisningar.. Det känns roligt.. Visst en del som följer min blogg kanske inte tycker det är så många besökare..
Men jag är nöjd! =)
...
Idag kommer jag inte uppdatera innan kvällen är här..
Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll igen.. Men det lär ni märka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox