Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Imorgon Måste Jag

Ja imorgon måste jag ta tag i massa saker.. detta går inte längre!
Jag klättrar på väggarna.. Jag pallar inte att vara arbetslös längre..
O A-kassan vet jag fortfarande inget om. Men deras handläggningstid på 26 arbetsdagar har snart gått.. Ja på tisdag nästa vecka har det gått 26 dar. O då måste de ha tagit ett beslut..
Men dom betalar säkert inte ut förrens i slutet av månaden.. men men..
så länge jag får ett beslut...
Hatar att bara gå runt o inte veta nåt.. Magen gör ont, den har en stor, tung klump just nu..
Huvudet har huvudvärk o massa stresstankar.. konstiga tankar gör mej sällskap hela dagarna..
Tänder efter en natt med dålig sömn o allt för mycket gnisslande är inte alls skönt..
Det värker långt upp i käkarna. Det hjälper inte ens med min bettskena..
Snart orkar jag inte vara glad o trevlig längre..
Det sociala livet har jag dragit mej undan.. Igen...
Men jag vill inte att det ska vara så här..
..
Jag vill ha tillbaka mitt leende, mitt skratt, min motivation, min färgglada sida, min sprudlande energi..
Ja jag vill helt enkelt ha tillbaka mitt liv..
*Suck*


Kommentarer
Postat av: Helena

Massor av ljusa energitankar till dig så att du orkar att ta tag i allt i morgon. Stor kram!!!

2010-11-02 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox