Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

FödelsedagsÖnskelista

Ja jag vet att jag fyller 27, men man får väl ha önskelista ändå hoppas jag.. =)
Så här kommer den.. Fyller för övrigt år den 2 december för er som inte vet..
  • Presentkort på: MediaMarkt / Siba / OnOff / ElGiganten eller liknande, så jag kan få lite bidrag till ny kamera, stativ eller objektiv..
  • Presentkort på: Ur&Penn till fin vit klocka eller roligt smycke
  • Presentkort på: Espirit / GinaTricot / Cubus / Lindex så jag kan uppdatera min garderob med nåt nytt så jag kan bli lite respektabel.. Kan ju inte leva i mina munktröjor o baggyjeans hela livet.. Nån som vill köpa lite munktröjor kanske? strl S/M.. Finns i alla färger.. =)
  • God middag ute..
  • Blommor, Blombud går oxå bra..
  • Stor godispåse innehållande massa Zoo, ferraribilar, skumsockerbitar, hårda salta, colaflaskor, sura bubblez..
Ja det var väl iallafall en liten önskelista! *hoppas nåt slår in*
Sen kanske det blir en önskelista till jul oxå.. hihi

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Roligt att du ville delta i dagens bloggtävling,

nu är vinnaren dragen så kika in och se efter om just du fick stå i rampljuset idag!



Annars finns chansen att knuffa vinnaren av scen idag igen ;D

2010-11-09 @ 01:45:10
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Nu är dagens blogg hos mig uppe, in och kolla om du va vinnaren idag !



OM inte så ligger de en ny chans i samma inlägg ;)

2010-11-09 @ 08:05:41
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Neha

Hhehe, mycket presentkort:D

2010-11-09 @ 09:52:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox