Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Dåligt Bloggande

Ja idag har jag inte vart flitig alls med bloggandet!
Men jag har försökt vara lite social idag.. hehe
Nu har jag umgåtts lite med bästa vännen, o sen stannade jag på vägen upp i trapphuset o pratade lite med grannen. Så fastnade jag dör o tog en öl, så nu är jag lagom seg i kolan o ska mysa ner mej i soffan och bara zappa på tv:n..
Så det blir inte bättre bloggande än så här.. Hoppas ni klarar er! =)
O det tror jag att ni gör..
Inte så många besökare idag som innan i veckan.. O det kanske inte är så många som orkar blogga en regnig fredag.
...
Fick veta av grannen att Bhonus splear i stan ikväll.. Hade vart så roligt, men måste spara mej o plånboken lite..
Men det hade vart såååå kul att ut o bugga ikväll! Har man börjat ger det mer-smak!
Så vem vet.. kanske tröttnar på att ligga i soffan runt 22.. =)
...
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Ska du kolla idol ikväll? :)

2010-11-12 @ 18:47:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox