Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bockar Av

Ja nu har jag bockat av en del på min TO DO-lista för onsdagen..
  • Frukost + Kaffe CHECK 10.30
  • Duscha CHECK 10.50
  • Sortera tvätten CHECK 11.30
  • Arbetsförmedlingen eller ja www.ams.se CHECK 16.00 sökt 3 jobb
  • Mejla om lite olika jobb CHECK 17.00
  • Diska
  • Plocka iordning CHECK 14.00
  • Dammsuga CHECK 14.35
  • Våttorka golv - Imorgon
  • Kaffe CHECK 16.00
  • Blogga CHECK 12.00
  • Promenad - Inställd
Klockan 12.15 brukar posten komma o just idag klev jag in i duschen just den tiden o då ringer det på dörren..
Undra vad posten ville? Det borde vart nåt paket av nåt slag som inte gick in i brevinkastet..
Men jag undrar vad det kan vara.. Hmm.. Ingen aning faktiskt.. Skumt..
eller så var det pocketboken som inte gick in, som brevbäraren bara klämde fast lite i inkastet..
Men vi får se om jag får nån sms-avi så jag får knalla till närmsta uthämtningsställe.. Spännande!
Fast det tror jag inte..
Ha nu en bra dag!
Jag återkommer.. =)
...

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: gud va kul att du ville vara med och tävlar sötis<3 kolla in på bloggen runt 22 tiden för att se vilka som vinner/vann :D bra tjejen, ge inte upp :D<3

2010-11-03 @ 14:25:37
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox