Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bettskena

Ja inatt har jag då gjort ett nytt försök till att använda min bettskena för att se om det hjälper mot huvudvärken..
Avslappnings-cd o bettskena..
Gud vad snygg jag var! Jag lovar.. Plus att jag hade mina stora Skullcandy-hörlurar på mej..
...
Idag är det fredag, o det innebär helg.. Nu blir det stilltje i jobbsökandet, inga mejl kommer att komma in, inga telefonsamtal, inga möten, inga arbetsintervjuer..
Men jag ska försöka ta tillvara på helgen utan att gå o oroa mej, spänna mej, tänka för mycket o snurra in mej i mina tankar allt för mycket!!
...
Nu ska jag brygga kaffe, får bli svart kaffe idag. Orkar inte gå o handla mjölk..
Rostade mackor med hemmagjort äpplemos o ost på.. Mums!

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv;: hehe kommer om 10 min kanske;) :D

2010-11-05 @ 11:42:12
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox