Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Skojiga Söndag

I söndags klockan 15.30 bar det av mot jobbet på Ästad Gård.
Där förfesta vi lite o väntade in bussen som skulle ta oss till Helsingborg.
I Helsingborg väntade Tivoli. Där var det lite vårkickoff som Carlsberg hade sponsrat. 
det bjöds på mat o öl.. Ojojoj säger jag bara.. Det blev en hel del öl den kvällen kan jag säga, men fy hundan så roligt vi hade det!
.
Bussresan var rolig, inne på Tivoli spelade The Sounds, vi åt så god mat o drack massor. Vi hade med andra ord sjukt roligt.. O så träffade jag en döv kille så jag fick öva mitt teckenspråk lite granna. =)
.
.
O nu i veckan har det oxå hänt roliga saker. Diggiloo-gänget har nämligen spenderat en del tid där för att öva in den kommande sommarturnén.
Kan nämna några namn: Markoolio, Alcazar, Jessica Andersson, Lasse Holm, Erik Linder... Ja det var några..
Det har vart riktigt roligt att få serva dom..
.
.
Sen har det hänt en del andra mysiga saker oxå i veckan, men det behåller jag för mej själv ett tag.. hihi
.
Ha en bra vecka, jag ska jobba o ha det skoj jag..
Ser fram emot nästa vecka då det innebär kick off på jobbet, med bastu, bad o trevligt sällskap.
Nästa vecka blir det oxå vinprovning på jobbet.. =)
Det händer mycket nu.. o jag trivs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox