Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Funderingar

Ja jag ligger här i soffan o funderar lite..
Vad är det jag tycker om o göra, vad är det jag brinner för?
.
.
Jo att fotografera, natur, människor o djur.
Att göra smycken som inspirerar mej o andra.
Varför då inte göra nåt av detta??
.
.
.
Jag provar med att lägga ut lite bilder på mina smycken o lite fotografier.
Vill någon köpa? Hör av dej på mejl: [email protected], eller lämna en kommentar.
.
.
Jag kan även tänka mej att fotografera just dej en vacker sommardag i skogen, vid havet eller på annat mysigt ställe..
Kanske dina barn eller ditt husdjur?
.
.
.
Hör av dej vid intresse!
//Amelie
.
.
.
.
.
.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej vännen!

Jag skulle jättegärna vilja ha några av dina ringar! Superfina.



Vad vill du ha får dom?

Puss

2010-05-26 @ 12:00:56
Postat av: madeleine

Hejsan ser du gillar tävlingar! Va gärna med och tävla hos mej http://myddis.blogg.se/2010/may/ny-tavling-1.html#comment Mvh madeleine

2010-05-31 @ 09:02:30
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Anonym

schyssta smycken.... har du armbandet kvar?

2010-09-06 @ 15:41:40
Postat av: Amelie

Hej Anonym!

Nej tyvärr.. har sålt armbanden..

men kan säkert knåpa ihop ett nytt.. Om du fortfarande är intresserad? jag tar 70kr inkl frakt..

Mvh Amelie

2010-09-21 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox