Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jag Idag

.
Först vill jag bara säga GRATTIS till några som fyller år idag..
Först till världens sötaste Elis..
Lilla charmungen blir 2 år idag!!
.
O sen har vi min barndomsvän Angelica som blir 26..
Oj oj.. Tiden går fort.. =)
.
.
Fick den efterlängtade Siljan-tidningen hem i lådan idag.. Så nu har jag bläddrat i den o längtat mej bort en stund.. Dalarna, när ses vi igen??
Hittade massa mysiga saker där som jag skulle vilja göra när jag väl kommer till Dalarna..
Mysiga stugor, fina gamla hotell med massor charm, Spa, konsert på Dalhalla, dalahästtillverkning, Tutull, Marknad, fin natur, Siljan.. Ja listan kan göras lång..
.
.
O så kom den underbara reklamen på tv om Hurtigruten som jag bara vill uppleva nångång i mitt liv!
Det ser så underbart ut..
.
.
Igår kväll var det en myskväll med bra musik o trevligt sällskap via dataskärmen.. det är ju några mil mellan oss, men msn är bra! =)
Idag bjuder jag på nya bilder på mej själv..
.
.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman saknar dig så!!! Nu är de alldeles förlänge sen vi sågs igen....du är ju min syrra ju....

Kommer ner o kidnappar dig!! Love you kramar

2010-05-08 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox