Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Underligt Uppåner

Ja tänk vad livet kan vända fort, utan att man själv förstår något.
Allmänt förvirrad o snurrig.
Jag hoppas verkligen på en förbättring snart..
Men tack alla som stöttar mej o får mej på andra tankar. Ni är underbara o ni vet vem ni är.

Jag har nu vart hemma i Mantorp sen i Måndags eftermiddag. Ja jag säger hemma...
Mina rötter är här..
Har viserligen hämtat lite energi o glädje, men samtidigt känner jag att jag trängt undan verkligheten o det som händer hemma.. Det är mycket nu o det gör ont i mej.
Du betyder så mycket mer än du kan ana. Mycket mycket mer!!!
Bara jag som är dålig på att visa det o säga det.. Fast egentligen tycker jag att jag inte vart dålig på det. Jag känner själv hur jag förändrats med dej o varit mer öppen.
Jag trivs så jäkla bra med dej.

Nu ska jag lägga mej i sängen o läsa några tidningar jag fick av mamma idag.
Ska försöka somna tidigare idag än innan. Det har blivit många nätter utan sömn. Inatt sov jag mellan 4.30 o 5.45.. Lagom va??

Natti natti alla söta o till alla jag tycker om!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du, det är inte lätt när livet tar en 90 sväng, och man står kvar och undrar vad som hände...

Det svider och gör ont, men en dag läker man och kan gå vidare.



Kramar till dej!!

2009-11-25 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox